2016. ápr 09.

Papírvirágok a kertben

írta: Térkomponáló
Papírvirágok a kertben

v11.JPGTavasz van! Ezt nem csak a változékony időjárásból, az egyre több napsütésből érezhetjük, hanem jeleznek a virágzó fák is. Könyörtelenül ontják a szirmokat! v12.jpgBiztos vagyok benne, hogy nem vagyok egyedül azzal az érzéssel, amikor azonnal fényképezőt veszek a kezembe, ha a pasztell színű virágok közelébe kerülök. :-)v13.jpgA gond az, hogy mindez  a látvány csak néhány napig tart, pedig mennyire jó lenne hosszasan díszíteni otthonunkat a virágokban dúskáló ágakkal. Az enteriőr egy-egy részletét megfűszerezni a látvánnyal....

Az jutott eszembe, ha már nem lehet tartósítani fák virágait, akkor megidézhetnénk a formát papírból. Ezt bármelyik évszakban, bármikor megtehetjük csak úgy, kedvünkre is, de akár családi, baráti ünnep, party alkalmával is.
img_5072.JPGMegfelelő papírra, színes festékekre van szükségünk csak a megvalósításhoz.
....és még valamire.... ;-)
img_5079.JPGKoszorúalapot hajlítottam a korábbi bejegyzésekből már ismert módon, vadszőlő hajtásokból. Az ívelő ágakat néhol bekentem antikoló pasztával, ami így az eredeti funkciótól kissé eltérően "működik", de a célom elértem használatával. Azaz kapott némi fémes beütést. :-)v2.jpg

img_5080.JPGRajzoltam egy sablon formát, majd akvarell papírból vágtam ki a virágokat és akrilfestékkel színeztem. img_5087.JPGKevés kékes árnyalatot, sok zöldet használtam. Tudatosan tértem el a gyümölcsfák virágainak megszokott színétől, hiszen a természet produktumához teljesen hasonlót úgysem lennék képes készíteni, így inkább "megvadítottam". :-)img_5088.JPGKékek, zöldek, keveredve.img_5098.JPGA színeket szivaccsal vittem fel a papírra. Miután a nekem tetsző színvilágot elértem, újra az antikoló pasztához nyúltam.  Foltszerűen jutott a papírvirágok szirmára is belőle.
img_5106.JPGA virágok "közepe" is papírból készült.v7.jpgJöhetnek a hangulatfotók a tavaszról, fűről, virágokrólv6.jpgés üvegburákról,v1.jpgmelyekbe szintén beleköltöztek a papírvirágok. :-) v8.jpg

v3.jpgNagyon rég foglalkoztatott a gondolat, hogy szét kellene "trancsírozni" néhány izzót és megtölteni valamivel. Valami mással, ami az aktuális dekorációs céljainknak megfelelő. :-)v5.jpgNémi segítség szükséges az izzók átalakításához, de megéri. :-)v10.jpg

v9.jpgMostanság egyre többször hallom, hogy szűk családi körben rendeznek esküvőket. Egy ilyen családias esküvői ebéd, vacsora dekorációs eszköze is lehet sok-sok üvegburába bujtatott fehér, de akár színes papírvirág. :-)

Nagyon élveztem a papírjátékot, hiszen számtalan lehetőséget, megoldást kínál. El lehet kötni a fantáziát a napi rutin mellől és türelmesen kivárni a végeredményt! ;-)

 Különleges alaklom lehet szülinap, vendégek fogadása is, de mindezek nélkül is átöltöztethetjük a lakás, az otthon egy felületét a fotókon látott módon. Természetesen érdemes a színeket a lakás jellemző színvilágához igazítani. :-)

Ha a fotókon láthatókon kívül is  kedvet kaptatok otthonotokat díszítő tárgyak létrehozására, várlak máskor is a blogon.  

 Lakberendezési, térrendezési ötletekkel, inspirációval itt is találkozhattok:

TÉRKOMPONÁLÓ

A bátrabbak pedig már a PINTERESTEN is elérhetnek

 

Szólj hozzá

virágok lakberendezés kopogtató koszorú kreatív ajándék