2016. júl 02.

Frissítő gyümölcsszínek

írta: Térkomponáló
Frissítő gyümölcsszínek

Azaz újrahasznosítás a lehető legegyszerűbben ;-)

 img_6921a.JPGAzt hiszem, kellően pontatlanra sikeredett a cím, így fűzök hozzá némi magyarázatot. Legfőképp képekben. :-)

A közelmúltban történt a házunk körül egy kisebb alakítás, aminek eredményeként maradt némi hulladék fa. Átválogattam, majd félretettem azzal a gondolattal, egyszer csak jó lesz valamire. Be is ugrott a napokban, hogy mire fogok néhány falapot felhasználni.

 Ehhez hozzájárult egy erős inspiráció, amit a kertben érő gyümölcsök látványa  keltett. :-)

img_6853.JPGimg_6860.JPGimg_6864.JPGimg_6870.JPGSzerintem ellenállhatatlan a színük. Persze az ízük is. img_6777.JPGA kiválasztott falapok felülete kellően érdes, szálkás volt, ahogy a fenti képek is bizonyítják,img_6808.JPGezért egyesével alaposan megcsiszoltam mindet.img_6809.JPGItt jól látszik a csiszolt és még kezeletlen felület közti különbség. Annak ellenére, hogy eléggé durva, érdes, szálkás volt a fa, nem tartott túlzottan sokáig a művelet. img_6825.JPGMiután megfelelőnek találtam a fa felületét, előkerültek a festékszínek.

Mindenképp "gyümölcsszínekben".img_6832.JPGAz alapszín az elefántcsont volt, majd erre kerültek keverve a színek.  Szívacsos "ecsetelővel" vittem fel a festéket.img_6845.JPGSzáradás után különféle geometrikus mintákkal töltöttem ki a fa felszínét. A színkeverés most sem maradhatott el.img_6847.JPGA megcsiszolt, de azért egyenetlen felszínen remekül mutat a festék. Száradás után következett a festék "összecsiszolása", majd  a kihagyhatatlan paszta.b11.jpgAz elkészült poháralátétek.

Akár hulladék is lehetett volna az alapanyag, de rövid idő alatt "újratervezhető" és hasznosítható. :-)b3.jpgAz inspirációt nyújtó piros bogyós gyümölcsök- ribizli, josta, málna, piszke- felhasználásával pedig egy jó kis hűsítő ital született.b4.jpgb5.jpgimg_6921.JPG

Személy szerint én mindig kedveltem a festést, mint technikát, de most különösen izgalmasnak bizonyult a dolog. :-) 

A most tomboló hőségben frissítő látványt nyújtanak a pirosak, lilák, sárgászöldek árnyalatai, főleg, ha saját kezűleg készített tárgyakon látjuk viszont. Mindehhez már csak a citromos limonádé alapba dobált gyümölcsízek hiányoznak. ;-) 

Ha a fotókon láthatókon kívül is  kedvet kaptatok otthonotokat díszítő tárgyak létrehozására, várlak máskor is a blogon.

Lakberendezési, térrendezési ötletekkel, inspirációval itt is találkozhattok:

TÉRKOMPONÁLÓ

A bátrabbak pedig már a PINTERESTEN is elérhetnek

 

Szólj hozzá

lakberendezés poháralátét alkotómunka otthon