2014. dec 02.

Szabályos és szabálytalan kandallódíszek

írta: Térkomponáló
Szabályos és szabálytalan kandallódíszek

Egyre több család otthonában található kandalló. Amellett, hogy a tűz melege, fénye az otthonosság érzetét növeli, rendkívül jó felületet ad dekorációs célokra. Nekünk pedig most ez a fontos. :-) Főleg, a téli ünnepek közeledtével.

1_2.jpg

Ma délután drótot kerestem, gyertyákat készítettem elő és még néhány apróságot, ami majd lentebb, a képek görgetésével tűnik elő.

IMG_0170.JPG

Drótból kört formáztam, mintha adventi koszorút készítenék, de több drótszálat szétvágtam, így egy nyitott formát kaptam. 

k1.jpg

Jó szolgálatot tesznek a színes, vagy éppen ezüst, fehér apró gömbök. A drótkoszorúra ezekből fűztem fel.

k2.jpg

k10.jpg

Gyertya nélkül nincs advent alapon drótból hajlítottam számokat 1-től 4-ig, majd a fehér gyertyák elé állítottam, amik már a kandalló párkányán díszelegtek.

k5.jpg

Gömb alakú termések kerültek még a gyertyák mellé. Az egyedüli valóságos színt, a barnát képviselve a fehér gyertyák között. Erősítve a drót és a gömbök ezüstjét.

k7.jpg

Egy másik variációban a drótból hajlított rögtönzött koszorúalapot kövekkel díszítettem.

k20.jpg

A gyertyák mellé is kerültek a kavicsokból.

k9.jpg

Visszafogott, naturális, inkább a természetes színekre, anyagokra épült ez a dekoráció, mellőzve a túldíszítettséget.

Ha még nem készítettél adventi koszorút, akkor a Csavaros advent és az Adventi vegyes bejegyzésekből meríthetsz ötleteket.

Szívem szerint természetes színekben játszó örökzöldekkel dekorálnám a kandalló adta felületeket is, de  a használat közben keletkező hő miatt ez nem lehetséges.

Ha nyitott szemmel járunk, akkor hozzájuthatunk a természeteshez közeli örökzöldeket utánzó ágakhoz. Ha nem ragaszkodunk a leveles változathoz, akkor csavarodó ágakat, az iszalag indáját is felhasználhatjuk díszítőelemként. 

 Ha lakberendezéssel, dekorációval kapcsolatos kérdésed támadna, itt megtalálsz.:

leveles_4.jpg

Ha pedig tetszett ez a képsor és maga az ötlet, keress a Facebookon is. Csatlakozz hozzánk ITT.

 




                        
Szólj hozzá

lakberendezés dekoráció kreatív ötletek kreatív természet alkotómunka otthon deorációs koszorú