2014. okt 17.

Tálka kenderfilcből

írta: Térkomponáló
Tálka kenderfilcből

Avagy mit keres a tálban egy nyaklánc? :-)

Már a tegnapi anyagokról és technikákról szóló bejegyzésben is utaltam arra a filcek kapcsán, hogy a kenderfilccel próbálkozni fogok, mivel leginkább a természetes anyagok állnak közel hozzám.

Az említett tegnapit itt érheted el.:

 http://terkomponalokreativ.blog.hu/2014/10/15/anyagok_es_technikak 

Ennek a kezdeti kísérletezésnek eredményét a következő képeken láthatjátok. Nem kell nagy dologra gondolni, tényleg csak arra irányult ez a kisebb és nagyon egyszerű formájú tárgy, hogy megnézzem, mit csinál a kenderfilc akkor, ha különböző anyagokkal, technikákkal vegyítjük, mint a vizes bázisú ragasztó, decoupage technika.

IMG_9663.JPG

Kenderfilc lapra és egy kisebb tálkára, vizes bázisú ragasztóra, decoupage ragasztólakkra, szalvétára lesz szükség.

IMG_9664.JPG

Bekentem a filclapot ragasztóval, majd rátettem a tálka tetejére, hogy vegye fel a formáját, majd megszárítottam.

IMG_9671.JPG

Száradás után valóban egy kemény filcformát kaptam, de úgy tűnik, hogy a széle egy kicsit eldeformálódott, így ollóval meg kellett igazítani.

IMG_9673.JPG

Számtalan úton-módon díszíthető lenne a kenderfilc, de én gyorsított eljárásként decoupage technikával rádolgoztam egy fekete mintás szalvétát. Bevallom, tetszik a hatás, a természetes belső és a díszített külső, de ennek ellenére meg fogom próbálni majd szintén természetes eredetű díszítő anyaggal a "felruházást". :-) A lehetőségek száma megint csak korlátlan.

t1.JPG

t4_1.jpg

tt3.jpg

t2.jpg

Forgattam, nézegettem a tálkát, akár ékszertartó is lehetne. Ékszermániások ismerik a helyzetet, hogy nem egyszerű úgy tartani a bizsukat, hogy könnyen meg is találjuk az éppen szükségeset. Ebben a tálkában akár az aktuális megfelelő el is éjszakázhat, míg reggel sorra kerül. ;-)

A következő linken találtok, igaz ollózott megoldásokat a kedvenc bizsuk tárolására. Íme az ékszeres tippek:

http://komponalo.blogspot.hu/2014/08/ekszeres-tippek.html

 Ha pedig tetszett ez a képsor és maga az ötlet, keress a Facebookon is. Csatlakozz hozzánk ITT.

 

Szólj hozzá

kreatív ötletek technikák ékszertartó alkotómunka otthon