2014. okt 08.

Színes levélkoszorú

írta: Térkomponáló
Színes levélkoszorú

Azaz inspiráció képekben egy kellemes őszi sétához ;-)

Tegnap délután lehetőségem adódott egy rövidebb kerékpártúrára, aminek eredményeképpen begyűjtöttem a fotókon látható őszi leveleket.  Nem tudom, más hogy van vele, de én az ősz színeinek nagy rajongója vagyok! Ilyentájt gyakran bóklászunk erdőben, feltöltődve a színesedő látvánnyal. 

2_1.jpg

IMG_9523.JPG

A gyűjtött termésekkel, növényekkel rendszeresen azért történik is valami, így első lépésben lemostam a leveleket egyenként, majd vártam egy keveset, hogy száradjon.

Míg száradnak a levelek, megnézheted az alábbi linken, mi készült már korábban őszi levelek felhasználásával.:

http://terkomponalokreativ.blog.hu/2014/09/30/oszi_feny 

3_1.jpg

A levélkoszorúhoz drótot készítettem. Nekem hirtelen virágkötő drót került a kezem ügyébe, ami rövid, így össze kellett csavarnom a szálakat. Érdemesebb egy nagyobb darabbal dolgozni, hogy ne nehezítse az összeillesztés a levelek felfűzését.

IMG_9528.JPG

IMG_9531.JPG

Egyszerűen csak fűzögetni kezdtem a leveleket. Remek segítség lehet ebben a lépésben egy kisgyerek, akivel akár versenyt is szervezhetünk, ki fűzi fel előbb a saját koszorújára a leveleket. :-)

IMG_9532.JPG

IMG_9535.JPG

Aztán eszembe jutott, hogy van még a korábban gyűjtött gesztenyéből, így egy nagy tű segítségével kilukasztottam néhány szemet, majd felfűztem a levelek mellé.

4_1.jpg

IMG_9536.JPG

IMG_9538.JPG

IMG_9542.JPG

Készült egy csak levelekből álló dísz is, amit az előszobai tükörre tettem.

IMG_9549.JPG

IMG_9552.JPG

A bejárati ajtón pedig így mutat a levéldísz.

IMG_9546.JPG

 

1_1.jpg

 

Remélem, hogy az általam készített fotókon keresztül sikerült inspirációt adni az őszi termésgyűjtéshez, egy-egy nagy beszélgetős sétához, kiránduláshoz. 

Néhány, nagyobb tölgylevelet félretettem és le fogom préselni, majd később kiderül, mi készül belőlük. ;-)

Addig is nézd meg, mit készíthetsz még őszi termésekből itt:

http://terkomponalokreativ.blog.hu/2014/09/29/gesztenyeszemek_es_parafadugo_talalkozasa

http://terkomponalokreativ.blog.hu/2014/09/25/csipkekoszoru

Szólj hozzá

gyerekeknek kreatív ötletek kreatív természet alkotómunka otthon deorációs koszorú