2014. sze 27.

Gesztenyéző gondolatok

írta: Térkomponáló
Gesztenyéző gondolatok

Úgy gondoltam, nem maradhat hétvége bejegyzés nélkül, így született meg ez a pár soros mai.

Nehezemre esett ellenállni a napfénynek, így gyalog indultam el  néhány dolog elintézése miatt otthonról. Utam egy gesztenyefákkal teli parkon át vezetett. S ha már gesztenyefák, akkor a fűben rengeteg lehullott termés.

Furán mutathattam a város közepén gyűjtögetés közben, de nem törődve a körülöttem közlekedőkkel, teleszedtem az éppen vállamon lifegő majdnem üres táskámat. A kosaram nem volt nálam, mivel spontán döntés volt a termésvadászat. 

g1.jpg

Otthon azonban egyből kosárba kerültek a gesztenyeszemek.

g2_1.jpg

Ezzel előre is vetítettem, hogy terveim között szerepel valamiféle gesztenyés produktum alkotása, de egyelőre még nem publikus, mi lesz az. 

g3.jpg

Mivel régóta tervezgettem már, hogy szeretnék egy olyan blogot indítani, amelyben egyszerűen megvalósítható az otthont szépítő tárgyak születhetnek az olvasó alkotók keze alól, elég sok ötlet van a tarsolyomban. Árgus szemekkel figyelem és be is gyűjtöm azokat az anyagokat, eszközöket, amelyekről azt gondolom, jó lesz még valamire. Ennek ellenére ma még vettem néhány dolgot. Lassan szerephez is jutnak, az elkövetkezendő bejegyzésekben folytatódik a tárgyteremtés.

IMG_9385.JPG

Szólj hozzá

alkotómunka otthon