2017. már 31.

Ajtódísz az ébredő természet színeivel

írta: Térkomponáló
Ajtódísz az ébredő természet színeivel

img_1938_masolata.JPG
A tél elmúltával nem csak a természet újul meg, hanem az üde színek, fények, formák hatásának nyomán apróbb-nagyobb változtatásokat teszünk közvetlen környezetünkön is. Nem kell nagy dolgokra gondolni, elég csak például az egynyári virágok garmadával díszített kertek, udvarok, teraszok, erkélyek látványát felidézni.

Virágok azonban a bejárati ajtót, kaput is díszíthetik és természetesen az örök kör, a koszorú formájában. Bevallom, a gyengém az ajtódísz és éppen ezért tudatosan fogtam is magam vissza az utóbbi időben, hogy ne  csak ajtódíszeket készítsek. :-)

Az évszakváltásnak már nem tudtam nemet mondani, így szinte percek alatt készült el a fotókon látható, zöldben és sárgában díszelgő változat.img_1924_masolata.JPGAzért én készültem erre a lépésre, amit jól bizonyít, hogy már több héttel ezelőtt egy túra alkalmával mohát gyűjtöttem,img_1926_masolata.JPGamit ragasztópisztoly segítségével rögzítettem az alapra. Tudom, hogy készen is kapható moha alap, de az épp nem állt rendelkezésemre. :-)img_1931_masolata.JPGApró, sárga papírvirágok váltak a történet főszereplőivé az üde zöld mohalapok mellett. Ezeket készen vettem, de krepp papírból pillanatok alatt tekerhetők is.img_1937_masolata_1.JPGA kertből levágtam néhány, már rügyező vadszőlő ágat, amit a koszorúra rögzítettem, miután feltűztem a virágokat.ko1.jpgElőre pontosan nem tervezhető el a látvány, mivel a csavarodó ágak szinte irányítanak, hova is kerüljenek.

Hajrá spontaneitás! :-)ko2.jpg

ko3.jpg

ko5.jpgMivel közeleg a tavasz jelentős ünnepe, a húsvét, így néhány kiegészítővel át is alakíthatjuk az ajtódíszt az ünnep jegyében. Látványra valódi fürjtojásnak tűnnek a fotókon látható tojások, de elárulom, hogy hungarocellből készültek.ko4.jpg

ko5_1.jpg

ko7.jpg

ko8.jpg

ko9.jpg

 A szükséges alapanyagok mostanság már könnyen beszerezhetők.

Bezzeg évekkel ezelőtt! :-) Kemény küzdelem, egy rossz hűtőgép szétbontása árán tudtam csak tűzőhabhoz jutni. 

Ha minden adott, akkor néhány percet kiszakítva a mindennapi körforgásból összedobhatunk egy hangulatos díszt ajtóra, asztalra, az ünnepi teríték kiegészítőjeként vagy csak a hétköznapokra ünnepváróként.

A hétvége alkalmat is ad a megvalósításra. :-)

Ha a fotókon láthatókon kívül is  kedvet kaptatok otthonotokat díszítő tárgyak létrehozására, várlak máskor is a blogon.

Lakberendezési, térrendezési ötletekkel, inspirációval itt is találkozhattok:

TÉRKOMPONÁLÓ

TÉRKOMPONÁLÓ KREATÍV

A bátrabbak pedig már a PINTERESTEN is elérhetnek

 

 

 

 

 

Szólj hozzá

lakberendezés kreatív ajándék deorációs koszorú