2016. már 21.

Színes ébresztő

írta: Térkomponáló
Színes ébresztő

kezdet.JPG

Nem feltételezem, hogy mindenki bealudt és csak harsány ébresztő hangok hatására riad fel. Nem, nem erre gondoltam a bejegyzés címével. :-)

A célom egy átvezetés lenne a télből a tavaszba, mivel én talán elaludtam kicsit és utoljára a múlt télen jelentkeztem ezeken az oldalakon.

Mostanság fényképezővel a kezemben elmélkedtem kicsit a természet szépségein. Láttam "táncoló" fákat,

img_3562.JPG

tavaszi eső után tükröződő felületet,

img_3718_masolata.JPG
rügyező ágakat,

img_3610_masolata.JPG

img_3611.JPG

és rengeteg színárnyalatot.

bordo.JPG

img_3640.JPG

img_3593.JPG

img_3629_masolata.JPG

ag.JPG

img_3710_masolata.JPG

A színes inspiráció után pedig hamarosan jön egy újabb bejegyzés a húsvét jegyében!

Addig is lakberendezési, térrendezési ötletekkel, inspirációval itt is találkozhattok:

TÉRKOMPONÁLÓ

A bátrabbak pedig már a PINTERESTEN is elérhetnek. :-)

 

Térkomponáló

 

barka.JPG

 

 

 

Szólj hozzá