2017. jan 07.

Kakukkos órából madáretető trendi zöldben

írta: Térkomponáló
Kakukkos órából madáretető trendi zöldben

madaras2.jpgSokáig őrizgettem a blogbejegyzésben szereplő kakukkos órát és sokáig gondolkodtam azon, mit is lehetne kezdeni vele. 

Sosem szerettem ezt az órát. Először is nekem a formája, a színe sem tetszett és kifejezetten bosszantott, hogy sokszor elromlott. Igaz, apukám nagy kedvvel javítgatta. :-)

Miután hozzám került, nem volt szívem csak úgy kidobni. Inkább szétszedtem. :-)img_9611_masolata_1.JPG

img_9615_masolata_1.JPGLehet, a kakukkos órák védőszentje elleni vétket követtem el ezzel, de érdekes látvány volt a szerkezete. A jó orosz óraszerkezet. ;-)img_9634.JPGA szerkezet darabjait eltettem, majd alapozó festés után két, különböző zöld színből kikevertem egy másik árnyalatot, amit az óradobozra szántam. img_9638.JPG

img_9641.JPGA színt az idei év terndje a  Greenery zöldje ihlette. img_9676.JPGSzáradás után kicsit megcsiszoltam a felületet.img_9679.JPGLézernyomtatóval nyomtatott képet vittem fel a doboz elejére transzfer technikával.img_9682.JPGEgy fülpiszkáló segítségével itattam át a transzferáló oldattal a fotó hátulját rögzítés után,img_9683.JPGmajd egy vonalzóval átdörzsöltem a feloldott festéket.img_9686.JPGA végeredmény. Mindenképpen érdemes lakkréteggel kezelni a madáretető külsejét.k.jpg

k2_3.jpg

k3_1.jpg

k5_4.jpg

k6_2.jpg

k7_3.jpgA kakukkos óra új ruhája számomra mindenképp tetszetősebbé tette ezt a "korszakidéző" tárgyat. Ezzel a barátságosabb külsővel már nem is szeretnék megválni tőle. :-) 

A teraszon, vadszőlővel fedett helyen találtam neki helyet, ott, ahol gyakran bukkannak fel feketerigók a növény kék bogyóit csemegézni. 

Amolyan virtuális ihletnek szántam a képeket, ösztönzőnek arra, hogy érdemes kipróbálni a tárgyalakítás folyamatát. A "lesz, ami lesz belőle"  felszabadultságával csak játszani, játszani élvezettel. ;-)

Ha a fotókon láthatókon kívül is  kedvet kaptatok otthonotokat díszítő tárgyak létrehozására, várlak máskor is a blogon.

Lakberendezési, térrendezési ötletekkel, inspirációval itt is találkozhattok:

TÉRKOMPONÁLÓ

TÉRKOMPONÁLÓ KREATÍV

A bátrabbak pedig már a PINTERESTEN is elérhetnek

 

Szólj hozzá

kreatív ötletek kreatív természet alkotómunka otthon