2017. már 03.

Egy lerakóasztal új ruhában

írta: Térkomponáló
Egy lerakóasztal új ruhában

Ami fehér, az lehet mintázott színes is ;-)

img_1561_masolata.JPGA családunk bővült, méghozzá egy új asztalka érkezett hozzánk. Egy lerakóasztalka, lábakról leemelhető lappal. Kaptuk.

Helye még nincs, de ettől függetlenül külső megjelenésében már változtattam rajta. :-)

Tehát a helyzet dobta az alábbiakat, mivel az egyszínű fehér, minden izgalmat mellőző formát unalmasnak éreztem.img_1451.JPGA képsorokon egy rendkívül egyszerű átalakítás következik,img_1452_masolata.JPGamihez az asztal tálca formájú lapját, kék és zöld színű festékekből kikevert türkiz színt használtam egy sablon segítségével.img_1453_masolata.JPGA tálca közepére helyeztem a sablont. Tudatosan egyetlen mintát terveztem csak, mert szerettem volna elkerülni a túldíszítést.img_1455_masolata.JPGKikevertem a türkiz színt egy tálkában,img_1456_masolata.JPGmajd szivacsos ecset segítségével felvittem az előzőekben rögzített sablonra.img_1481_masolata.JPGSzáradás után a mintát átdörzsöltem bronzos árnyalatú viaszpasztával.a1_1.jpgÁlljon itt néhány hangulatkép, melyek közül a közeliek a kedvenceim. a2_1.jpg

a3_1.jpg

a4_1.jpg

a6_2.jpg

a7_1.jpgA cselekményekben nem bővelkedő történet tanulsága talán annyi lehet, hogy néha nem árt a velünk élő tárgyakat felruházni saját ízlés- és színvilágunkkal. :-)

Ha valaki nyitott szemmel közlekedik a bútorok, használati- és dísztárgyak tömegeit kínáló üzletekben, akkor könnyen felismerheti, hogy sok a hasonló forma az üzletek tetőszerkezete alatt. 

Vannak persze különleges designt képviselők is. Ha azonban nem jutunk ilyenekhez, akkor bátran alakítsunk, színezzünk, díszítsünk kisebb, nagyobb tárgyakat is akár. Az eredmény, az egyedi, barátságos hangulatú otthon, mindenképp megéri! 

Ha a fotókon láthatókon kívül is  kedvet kaptatok otthonotokat díszítő tárgyak létrehozására, várlak máskor is a blogon.

Lakberendezési, térrendezési ötletekkel, inspirációval itt is találkozhattok:

TÉRKOMPONÁLÓ

TÉRKOMPONÁLÓ KREATÍV

A bátrabbak pedig már a PINTERESTEN is elérhetnek

Szólj hozzá

lakberendezés dekoráció technikák sablonfestés